Employer branding i marketing rekrutacyjny – jak pozyskiwać i utrzymywać utalentowanych pracowników?

 

Prowadzili Wojtek Brzeski i Klaudia Rychlicka

 

Prowadzący

 

Wojtek

Psycholog społeczny, specjalista digital marketingu, absolwent Francuskiego Instytutu Zarządzania. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, zdobywane podczas pracy w sieciowym domu mediowym i agencjach reklamowych. Obecnie prowadzi własną agencję digital – Digi Bee, w której realizuje projekty z zakresu marketingu rekrutacyjnego dla takich firm jak PwC, T-mobile czy Shell  >>>

Wykładał na studiach podyplomowych o tematyce Social Media oraz Content Marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej. Jest członkiem zespołu Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS. Zakończył studia MBA z wyróżnieniem we Francuskim Instytucie Zarządzania.

 

Klaudia

Specjalista budowania wizerunku pracodawcy. Zdobywała doświadczenie w sieciowym domu mediowym i jednej z największych firm konsultingowych.  

Koordynowała ogólnopolski konkurs stażowy „Grasz o staż”, >>> realizowała liczne projekty employer brandingowe w Polsce i krajach Europy Środkowo – Wschodniej – kampanie rekrutacyjne w social mediach, niestandardowe projekty EB, programy angażowania pracowników, campus marketing i targi pracy.

Za zrealizowane projekty otrzymała nagrodę w konkursie „Employer Branding Excellence Awards” w kategorii „Doskonała Kampania Internetowa”. Współpracowała ze startupami, brała udział w programach mentoringowych dla przedsiębiorstw społecznych.

 

 

O spotkaniu

 

Spotkanie odbędzie się w nieformalnej atmosferze w naszej sali wykładowej przy ulicy Freta 20/24a, w miejscu które, mamy nadzieję, ciepło wspominacie. W gronie Absolwentów i Studentów Francuskiego Instytutu Zarządzania porozmawiamy jak pozyskiwać i  utrzymywać utalentowanych pracowników. Dzisiaj to jedno z największych zmartwień rozwijających się firm. Może i Wy macie problemy tym obszarze?

 

Dzięki Wojtkowi i Klaudii poznamy podstawy tworzenia strategii employer brandingowej i kampanii rekrutacyjnej. Sięgniemy do niestandardowych form pozyskiwania pracowników – ponieważ wiemy, że w obliczu “rynku pracownika” nasz kandydat nie przeszukuje portali z ogłoszeniami pracy.

Agenda szkolenia: 

  • Wyzwania na rynku pracy.
  • Czym jest wizerunek pracodawcy i jak zbudować skuteczną strategię employer brandingową?
  • Czy i dlaczego warto inwestować w marketing rekrutacyjny?
  • Dobre praktyki – jak to robią najlepsi?

Czas trwania: 2,5 h