Założenia programu

Tradycja i nowoczesność

Francuski Instytut Zarządzania działa w Polsce od 27 lat. Prowadzimy jeden z najstarszych programów Executive MBA, stale go doskonaląc i dopasowując do zmieniających się potrzeb uczestników i realiów rynku.

Najlepsze praktyki i doświadczenia

Pracujemy w oparciu o najlepsze praktyki i doświadczenia – polskie, francuskie i światowe. W ten sposób realizujemy główne założenie wszystkich wiodących programów MBA na świecie – rozwijać i wzmacniać profesjonalizm liderów zarządzających firmą.

Wykładowcy - praktycy zarządzania

Świadomie zrezygnowaliśmy z kadry akademickiej, aby nasi uczestnicy mogli czerpać od osób, które posiadają rzeczywistą i popartą doświadczeniem wiedzę o zarządzaniu przedsiębiorstwami. Naszych wykładowców uwiarygodniają ich osiągnięcia biznesowe.

Interaktywna forma zajęć

Aby zapewnić uczestnikom efektywność treningu, zamiast wykładów ex cathedra prowadzimy zajęcia w formie seminariów i warsztatów, które opierają się na studiowaniu i analizie przypadków, także dostarczonych przez uczestników.

Zastosowanie w praktyce

Po zajęciach uczestnicy programu wykorzystują poznane narzędzia oraz wdrażają dyskutowane idee w swoich firmach. Nasi absolwenci nie tylko dowiadują się ,,co robić”, ale przede wszystkim ,, jak robić” w praktyce i aktywnie korzystają z tej wiedzy.

Dobór uczestników

Główną zasadą doboru uczestników jest dywersyfikacja, zarówno profilu uczestników (marketingowcy, finansiści, specjaliści HR etc.) jak i branży. W zajęciach biorą udział osoby pracujące w korporacjach, w MŚP, w firmach polskich i zagranicznych.

Społeczność absolwentów

Warto podkreślić, że relacje powstałe w czasie nauki w Instytucie są przez uczestników naszego programu podtrzymywane – społeczność absolwentów żyje, rozwija się i inspiruje wszystkich. Absolwenci współpracują ze sobą po zakończeniu programu, czasem nawet wspólnie tworząc nowe firmy.

Wspieranie zmian

Wspieramy uczestników programu Executive MBA  w rozwoju karier, organizacji działów i firm. Często zdarza się, że to właśnie w czasie naszych zajęć i pod ich wpływem powstają nowe pomysły na zmiany i start-up’y. Kibicujemy wszystkim tym inicjatywom.

Rekomendacja

Jest bardzo szczególny powód do dumy – większość uczestników naszego programu to osoby, którym program zarekomendowali nasi absolwenci. To najważniejsze dla nas potwierdzenie jakości programu i podejścia do jego tworzenia.

Kadra

Tomasz Żak

Tomasz Żak

Radca prawny, counsel w Departamencie Korporacyjnym i Prawa Spółek warszawskiego biura międzynarodowej kancelarii prawnej Hogan Lovells. Specjalista w zakresie prawa spółek, fuzji i przejęć, oraz prawa handlowego. Ma bogate doświadczenie…

Krzysztof Przybylski

Krzysztof Przybylski

Ekspert gamifikacji, projektant procesów trwałego zaangażowania konsumentów i pracowników dla korporacji, startapów i organizacji non-profit. Łączy analityczne myślenie systemowe z głęboką...
Tomasz Rudolf

Tomasz Rudolf

Ekspert w zwiększaniu przychodów firm, projektowaniu nowych produktów i innowacji modelu biznesu. Certyfikowany konsultant procesów Blue Ocean Strategy na INSEAD.
Piotr Dubno

Piotr Dubno

W swojej karierze zawodowej zajmował stanowiska w zarządach spółek (min. PLL LOT S.A. i PKO TFI S.A.), zarządzając obszarami finansów, sprzedaży, marketingu i informatyki.
Aleksandra Olek-Pawłowska

Aleksandra Olek-Pawłowska

Specjalizuje się w komunikacji w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzaniu problemem. Jest dyrektorem generalnym Point of View, Communications Consultancy.
Dariusz Duma

Dariusz Duma

Filozof, przedsiębiorca, konsultant. Specjalista w zakresie zmian, zarządzania organizacjami, przywództwa i sprzedaży, zarządzania karierą liderów, filozofii i psychologii biznesu.
Anne-Marie Coffin-Płomińska

Anne-Marie Coffin-Płomińska

Konsultant w dziedzinie controlligu i finansów z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych koncernach oraz polskich i zagranicznych firmach małej i średniej wielkości.
Andrzej Lewandowski

Andrzej Lewandowski

Chirurg, menedżer, biznesmen, trener, ma na swoim koncie spektakularne wzrosty sprzedaży i zyskowności, udaną zmianę kultury organizacji i sukcesy w negocjacjach międzynarodowych.
Katarzyna Królak-Wyszyńska

Katarzyna Królak-Wyszyńska

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i stymulowaniu innowacji. Pomaga zarządom w wyznaczeniu kierunków rozwoju, poszukiwaniu źródeł przychodów i zwiększaniu sprzedaży

O nas

0
lat w Polsce
0
lat średnia wieku uczestników programu
0
%
uczestników trafiło do nas z polecenia absolwentów
0
%
uczestników to wyższa kadra menedżerska

Opinie

To był dobry wybór. Program Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania pomaga nie tylko uporządkować wiedzę i zdobyć nowe kompetencje, ale również nawiązać wiele kontaktów zawodowych... 

Barbara Nowacka – Kanclerz Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Absolwent MBA 2014

Barbara Nowacka – Kanclerz Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Absolwent MBA 2014
Dlaczego akurat tutaj? Zadecydowały o tym kompetencje, profesjonalizm oraz entuzjazm organizatorów i wykładowców.

Rafał Rataj – Dyrektor Handlowy w firmie dystrybuującej kosmetyki znanej angielskiej marki, Absolwent MBA 2013

Rafał Rataj – Dyrektor Handlowy w firmie dystrybuującej kosmetyki znanej angielskiej marki, Absolwent MBA 2013
Rozwiązaniem w zasadzie oczywistym był dla mnie program MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, którego skuteczność poświadczają absolwenci i ich rozwój zawodowy.

Sergiusz Żemek – Dyrektor Generalny filii międzynarodowej firmy w Polsce, Absolwent MBA 2012

Sergiusz Żemek – Dyrektor Generalny filii międzynarodowej firmy w Polsce, Absolwent MBA 2012
W trakcie omawiania zagadnień, z którymi spotykamy się podczas pracy, uczestnicy wprowadzali wachlarz niestandardowych rozwiązań. Nie sądziłem, że wiedza nabyta podczas wykładów przyda mi się tak szybko.

Andrzej Orzełowski – Dyrektor ds. Sprzedaży – Sektor Ubezpieczeń IMPAQ Sp. z o.o., Absolwent MBA 2013

Andrzej Orzełowski – Dyrektor ds. Sprzedaży – Sektor Ubezpieczeń IMPAQ Sp. z o.o., Absolwent MBA 2013
Program Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania był jednym z lepszych wyborów w moim życiu zawodowym i okazał się inwestycją, której zwrot przewyższył moje oczekiwania.

Krzysztof Grucela – Kontroler Finansowy Działu Handlowego, Coca-Cola HBC Polska, Absolwent MBA 2008

Krzysztof Grucela – Kontroler Finansowy Działu Handlowego, Coca-Cola HBC Polska, Absolwent MBA 2008
...miałem przyjemność kontaktować się z solidnymi, poważnymi, z dużą klasą, a przy tym tryskającymi energią organizatorami programu. To dzięki nim studia miały taki kształt, jaki mi odpowiadał.

Paweł Słysz – Manager w Deloitte Advisory Sp z o.o., Absolwent MBA 2011

Paweł Słysz – Manager w Deloitte Advisory Sp z o.o., Absolwent MBA 2011
Unikatowy program, wykładowcy o niezwykle praktycznym podejściu, intrygujące interpretacje przypadków biznesowych, precyzyjna rekrutacja owocująca nietuzinkowym składem grupy studentów.

Wojciech Czernek – Dyrektor Zarządzający Toys „R” Us Poland Sp. z o.o., Absolwent MBA 2014

Wojciech Czernek – Dyrektor Zarządzający Toys „R” Us Poland Sp. z o.o., Absolwent MBA 2014

Rekrutacja

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej...





Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Zgadzam się na przetwarzanie podanych wyżej danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest I.G.F. Spółka z ograniczona odpowiedzialnością (nazwa handlowa Francuski Instytut Zarządzania) z siedzibą w Warszawie.

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać od I.G.F. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (nazwa handlowa Francuski Instytut Zarządzania) z siedzibą w Warszawie informacje droga mailową o aktualnej działalności i wydarzeniach organizowanych przez FIZ. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania ww. informacji. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także że w każdym czasie mogę zgodę wycofać.