Post MBA – Executive Business Development

Program Post MBA – Executive Business Development to cykl dziewięciu jednodniowych szkoleń dla kadry zarządzającej na poziomie Post MBA, w całości dedykowany rozwojowi biznesu i prowadzony tylko przez praktyków biznesu. Powstał z myślą o osobach, które chcą poznać całe spektrum szans rozwoju i systemowo rozwijać firmę.

Jeśli Twoja firma napotkała barierę wzrostu lub nie nadąża operacyjnie za wzrostem – to program jest właśnie dla Ciebie. 

Spotykamy się raz w miesiącu w piątek w godzinach 9:00-16:30 lub 17:00.

CELE PROGRAMU

 

  • Kontynuacja rozwoju osobistego menedżerów – kształtowania silnej osobowości kreatora i lidera rozwoju biznesu,
  • Dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do doskonalenia modelu biznesowego firmy i narzędzi do skalowania firmy,
  • Wypracowanie planów rozwoju dla biznesów uczestników programu,
  • Networking i sparring z praktykami biznesu – wykładowcami, studentami i absolwentami Instytutu.

UCZESTNICY

Absolwenci Francuskiego Instytutu Zarządzania oraz wszyscy menedżerowie wyższego szczebla – po pomyślnym przejściu procesu rekrutacyjnego, który ma na celu zapewnienie harmonijnej współpracy, komunikacji i twórczej wymiany w grupie.

FORMUŁA

 

  • 9 zjazdów 1-dniowych poświęconych głównym aspektom rozwoju biznesu, prowadzonych przez praktyków biznesu,
  • Spotkania z gośćmi specjalnymi – przedsiębiorcami lub menedżerami najwyższego szczebla rozpoznawalnych biznesów polskich,
  • Prezentacja projektu rozwoju wybranej firmy, opracowanego indywidualnie lub zespołowo i prezentowanego przed komisją oceniającą (nie jest obowiązkowa),
  • Indywidualny mentoring dla projektów rozwoju (3 x 1h) realizowany przez praktyka biznesowego.

RAMOWY PROGRAM

  1. DŹWIGNIE ROZWOJU

Budowa przywództwa wspierającego rozwój, przełamywanie własnych barier rozwoju. Budowa wizji rozwoju angażującej zespół.
Etapy i bariery rozwoju firmy.

  1. MODEL BIZNESOWY

Identyfikacja kluczowych kompetencji oraz barier i dźwigni rozwoju firmy. Tworzenie i doskonalenie modelu biznesowego. Testowanie hipotez rozwoju firmy. Planowanie i realizacja pivotów modelu.

  1. ROZWÓJ PRODUKTÓW / OFERTY

Tworzenie, testowanie i wdrażanie nowych produktów lub usług. Skracanie time-to-market. Rola designu.

  1. SKALOWANIE SPRZEDAŻY

Planowanie Go-to-market: definiowanie rynku, kanałów sprzedaży i modelu cenowego. Skalowanie zespołów sprzedaży, współpraca z dystrybutorami, ekspansja na rynki zagraniczne.

  1. E-BIZNES / DIGITAL

Transformacja cyfrowa modelu biznesowego firmy. Digitalizacja oferty i kanałów sprzedaży. Skalowanie sprzedaży internetowej i omnichannel.

  1. SKALOWANIE PROCESÓW

Identyfikacja i przełamywanie wąskich gardeł operacyjnych, skalowanie produkcji i logistyki. Fundamenty wdrażania lean management / lean manufacturing z perspektywy szefa firmy.

  1. FINANSOWANIE ROZWOJU

Modele finansowania rozwoju, analiza i wycena inwestycji. Pozyskiwanie kapitału – banki, dotacje UE, fundusze inwestycyjne, wejście na giełdę.

  1. SKALOWANIE ZESPOŁU

Budowa kultury organizacyjnej wspierającej rozwój firmy, zarządzanie przez wartości. Premiowanie rozwoju, partycypacja w zyskach, opcje na akcje. Wzmacnianie kadry średniego szczebla, dobór struktury organizacyjnej.

  1. EGZEKWOWANIE ROZWOJU

Mój plan rozwoju – prezentacje studentów. Wdrażanie planu rozwoju biznesu – definiowanie kluczowych wskaźników, zarządzanie portfelem projektów rozwojowych, przeglądy i aktualizacja strategii.

WYKŁADOWCY/TRENERZY

Eksperci-praktycy z obszaru z odpowiednich dziedzin zarządzania. Opiekunem merytorycznym programu jest wykładowca Instytutu Paweł Markowski – ekspert od tworzenia i doskonalenia nowych produktów, modeli biznesowych oraz strategii skalowania biznesu, doradca zarządów dużych firm i mentor start-upów. W ramach studiów EMBA prowadzi program Idea-to-market.

Zajęcia prowadzą między innymi:

Paweł Markowski

Paweł Markowski

Lider rozwoju biznesu z doświadczeniem pracy w zarządach i radach nadzorczych spółek giełdowych. Jest ekspertem od tworzenia i doskonalenia nowych produktów, modeli biznesowych oraz strategii skalowania biznesu. Doradca zarządów dużych firm i mentor start-upów. Obecnie współwłaściciel rodzinnego biznesu, członek rad nadzorczych Unibep S.A. i Polwax S.A. oraz partner założyciel Shaping Scale – firmy doradczej wyspecjalizowanej w skalowaniu biznesu. W latach 2014-2016 był Członkiem Zarządu Benefit Systems SA, odpowiadającym za rozwój nowych produktów. Wcześniej był Członkiem Zarządu Centrum Marek Regionalnych w Grupie B/S/H, odpowiadającym za rozwój produktów, jakość i zarządzanie siecią zewnętrznych dostawców. W latach 2008-2013 był związany z Grupą Zelmer, gdzie rozpoczął pracę jako Dyrektor Rozwoju Strategicznego, a później objął stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za łańcuch dostaw. W latach 2001-2008 sprawował funkcję Dyrektora Zarządzającego oraz był Członkiem Zarządu BPI Polska – firmy doradczej specjalizującej się w strategiach rozwoju i transformacjach przedsiębiorstw.

 

JulianStecKwadrat

Julian Stec

Praktyk biznesu oraz coachingu od blisko 25 lat związany z branżą farmaceutyczną. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży, marketingu, badań i rozwoju firm farmaceutycznych oraz prowadzących badania kliniczne na zlecenie. Zarządzał zespołami w Polsce, Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Obecnie kieruje działami badań w Polsce oraz Europie Wschodniej firmy AbbVie. Od kilkunastu lat pracuje równolegle jako coach wspierając rozwój liderów oraz ich zespołów. Jest współtwórcą i współwłaścicielem firmy szkoleniowo-coachingowej WINGS Szkoła Coachingu.

Dariusz Marzec

Ekspert zarządzania strategicznego i operacyjnego, 18 lat doświadczeń w pracy na stanowiskach zarządczych i doradczych. Jako menedżer i doradca biznesowy specjalizuje się w budowaniu oraz operacyjnych wdrożeniach strategii dystrybucji i sprzedaży, a także w ich integracji z obszarem marketingu w ramach spójnego procesu komercjalizacji. Współpracował z międzynarodowymi koncernami takimi jak L’Oreal, Monster Energy, Coca-Cola Hellenic a także pełnił funkcję Prezesa Zarządu w biznesie sportowym w ramach Ekstraklasy S.A.

MarcinLedworowski

Marcin Ledworowski

Obecnie jest konsultantem cyfrowej transformacji w firmie konsultingowej Shaping Scale i zajmuje się m.in. projektem traktującym o ludzkiej i sztucznej inteligencji w cyfrowym świecie. Ukończył studia telekomunikacyjne i studia podyplomowe MBA w Gdańsku University of Strathclyde & GFKM. Zaczynał jako programista systemów bankowych i finansowych w firmach software-owych. Był szefem i członkiem wielu projektów informatycznych i finansowych Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ( do 2002). W kolejnych latach w ramach działalności konsultingowej realizował projekty w zakresie strategii i zarządzania IT. W latach 2006 – 2007 pracował w pionach sprzedaży i marketingu nowych operatorów komórkowych GSM – brał udział w tworzeniu marki Play (P4) i Extreme Mobile (Centernet). Był współtwórcą pionierskiej firmy badawczej wykorzystującej neuromarketing (2008). Od 2009 do 2020 roku w Grupie BIK – najpierw jako wiceprezes zarządu BIG InfoMonitor SA gdzie odpowiadał za marketing, IT i nowe produkty, później dyrektor operacyjny BIK SA. W latach 2014-2017 członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.

LucjanKornickiKwadrat

Lucjan Kornicki

Partner zarządzający OpEx Group, specjalizujący się w zagadnieniach Lean Management, w szczególności Shopfloor Management, projektowanie fabryk i linii zorientowanych na przepływ, optymalizacja logistyki wewnętrznej i magazynu, mapowanie i projektowanie strumieni wartości. Pracował na Politechnice Wrocławskiej realizując międzynarodowe projekty naukowo-badawcze oraz był członkiem Programu Lean Manufacturing (obecnie Lean Enterprise Institute), gdzie pracował jako konsultant i trener. W tym czasie miał okazję zdobywać wiedzę i doświadczenie współpracując z najlepszymi ekspertami w tej dziedzinie m.in. Jamesem P. Womack’iem, Danielem T. Jones’em czy Johnem Shook’iem. Następnie pracował jako konsultant w Kaizen Institute, po czym nawiązał współpracę z firmą Staufen, dla której realizował projekty doradcze w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Portugalii i Polsce. Kolejnym wyzwaniem było zbudowanie polskiego oddziału firmy Staufen we Wrocławiu, którego był prezesem w latach 2007 – 2013. W tym czasie realizował projekty szkoleniowe i doradcze m.in. dla takich firm jak MAN Trucks & Busses, Alstom, Recaro, BZWBK, Zelmer i wielu innych.

www.WhiteSmokeStudio.com

Dariusz Michalski

Executive coach (ICF Professional Certified Coach), mentor, konsultant oraz trener o dużym osobistym doświadczeniu menedżerskim zdobytym w trakcie 15 lat pracy dla międzynarodowych korporacji. Pełnił funkcje Dyrektora Marketingu w firmie RJR Tobacco (Camel, Salem, Winston), Dyrektora Marketingu i Dyrektora Generalnego, Członka Zarządu w firmie Seagram (Chivas Regal, Martell), Dyrektora Zarządzającego, Prezesa w firmie Volvo Auto Polska. Ma bogate doświadczenia z przewodzenia dużym zespołom ludzkim i koordynowania pracy międzynarodowych grup projektowych. Łącznie przeprowadził ok. 2200 godzin coachingu indywidualnego i ok. 1000 godzin coachingu zespołowego/grupowego a także 120 dni warsztatów i szkoleń dotyczących przywództwa oraz kompetencji menedżerskich.

KOSZT

Koszt programu Post-MBA edycja wiosna 2016: 9.700 PLN + 23% VAT

Specjalna cena dla Absolwentów
Francuskiego Instytutu Zarządzania
i Klientów Chiltern Consultancy: 8.900 PLN + 23% VAT

W opłatę wliczone są:

  • uczestnictwo w zajęciach
  • materiały do indywidualnego wykorzystania
  • dwie przerwy kawowe w ciągu dnia

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej...

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Zgadzam się na przetwarzanie podanych wyżej danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest I.G.F. Spółka z ograniczona odpowiedzialnością (nazwa handlowa Francuski Instytut Zarządzania) z siedzibą w Warszawie.

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać od I.G.F. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (nazwa handlowa Francuski Instytut Zarządzania) z siedzibą w Warszawie informacje droga mailową o aktualnej działalności i wydarzeniach organizowanych przez FIZ. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania ww. informacji. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także że w każdym czasie mogę zgodę wycofać.