Kadra – wszyscy

Kadra

DDumaKwadrat

Dariusz Duma

Filozof, przedsiębiorca, konsultant. Specjalista w zakresie zmian, zarządzania organizacjami, przywództwa i sprzedaży, zarządzania karierą liderów, filozofii i psychologii biznesu. Jako przedsiębiorca aktywnie kupuje, rozwija i sprzedaje spółki. Popularyzuje wiedzę, kompetencje i wartości związane z przedsiębiorczością, otwartością na zmiany, skutecznością i najwyższymi standardami działania w biznesie.

AMPlominskiKwadrat

Anne-Marie Coffin-Płomińska

Konsultant w dziedzinie controllingu i finansów i doświadczony wykładowca. Posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych koncernach i w firmach małej i średniej wielkości, w organizacjach polskich i zagranicznych. Jest moderatorem francuskiego klubu menadżerów APM. Absolwentka Uniwersytetu Paris IX Dauphine (Magisterium z Zarządzania ze Specjalizacja Controlling i Prawo Podatkowe) oraz IAE Aix en Provence – DESS d’Audit Interne (Audyt wewnętrzny).

TZiolkowski

Tomasz Ziółkowski

Ekspert i praktyk marketingu z 28 letnim doświadczeniem biznesowym. Obecnie rozwija własną firmę Zendu Furnitures oferującą ekskluzywne meble do biur i biur domowych.
W 2018 roku na zlecenie PARP z sukcesem poprowadził roczny projekt opracowania międzynarodowej strategii marki polskiej branży meblarskiej obejmujący między innymi badania marketingowe w Chinach, Anglii, Niemczech, Czechach i Rumunii.
Wcześniej jako niezależny konsultant doradzał w obszarze marketingu strategicznego polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom w Polsce, Kirgistanie, Maroku i Jordanii.
W latach 1991 – 2005 zdobywał doświadczenie w dziedzinie marketingu w międzynarodowych korporacjach FMCG. Przez ostatnie 3 lata kariery korporacyjnej był Wiceprezesem ds. Marketingu w Carlsberg Polska.

ALewandowskiKwadrat

Andrzej Lewandowski

Absolwent Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie i Uniwersytetu Londyńskiego (Royal Holloway College) – MBA in International Management, chirurg, nauczyciel, menedżer, biznesmen, trener. Pracował w wielu krajach, na różnych kontynentach.
Od 1974 do 1989 pracował w Klinikach i Oddziałach Chirurgicznych w Polsce, Anglii, Afryce. W latach 1989 – 2004 pracował na różnych stanowiskach menedżerskich (od kierownika produktu przez szefa sprzedaży po dyrektora generalnego) w dużych międzynarodowych korporacjach.
Ma na swoim koncie spektakularne wzrosty sprzedaży i zyskowności dzięki zmotywowaniu sfrustrowanego zespołu, wieloletnie relacje z klientami, udaną zmianę kultury organizacji i sukcesy w negocjacjach międzynarodowych.
Autor programów „Różnice międzykulturowe w biznesie”, „Kultura innowacji”, „Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”, „Kreatywność i innowacyjność w biznesie”, „Negocjacje międzykulturowe”, „Nowoczesne przywództwo”

ogonowskikwadrat3

Krzysztof Ogonowski

Trener, konsultant i coach. Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa firmy doradczej BPI Polska. Zarządza w BPI częścią operacyjną firmy oraz odpowiada za dział Zarządzania Zmianą.
Jego niemal piętnastoletnie doświadczenie wywodzi się z licznych projektów obejmujących wdrożenie dużych zmian oraz transformację organizacyjną w największych firmach m.in. z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, bankowości i branży mediowej.
Jako coach ICC zajmuje się rozwojem kadry menedżerskiej i zespołów, doradza Zarządom polskich przedsiębiorstw, szefom projektów oraz szkoli zespoły projektowe.
Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania zmianą i projektami. Jako pierwszy w Polsce zdobył licencję trenera globalnej organizacji PROSCI w dziedzinie Change Management.
Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój globalnej organizacji Association of Change Management Professionals (ACMP) w Europie i w Polsce.

DOsmanKwadrat

Dorota Osman

Dziennikarka telewizyjna, lektorka, trener. 25 lat doświadczenia praktycznego w publicznej telewizji.
We Francuskim Instytucie Zarządzania od lat prowadzi zajęcia z występów publicznych i przed kamerą (w ramach modułu PR).

AOlekPawlowskaKw

Aleksandra Olek-Pawłowska

Specjalizuje się w komunikacji w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzaniu problemem. Jest dyrektorem generalnym Point of View, Communications Consultancy, gdzie nadzoruje wszystkie strategiczne projekty.
Ukończyła Uniwersytet Warszawski. Jest absolwentką Uniwersytetu Erasmus w Rotterdamie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Pracowała w Arthur Andersen w dziale audytu w Warszawie i Londynie, prowadziła dział marketingu w Burson-Marsteller, była zastępcą Dyrektora Generalnego firmy Burson-Marsteller.

PDubnoKw

Piotr Dubno

W swojej karierze zawodowej zajmował stanowiska w zarządach spółek (min. PLL LOT S.A. i PKO TFI S.A.), zarządzając obszarami finansów, sprzedaży i marketingu i informatyki. Zasiadał także w radach nadzorczych zarówno spółek publicznych notowanych na GPW (w tym między innymi w Radzie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, PGF S.A., Bakalland S.A.) jak i podmiotów prywatnych. Jest członkiem kapituły konkursu Best Annual Report oceniającego corocznie sprawozdania finansowe czołowych spółek notowanych na GPW, zasiada w radach nadzorczych spółek prawa handlowego. Jest Prezesem Zarządu Excelsior Capital, spółce specjalizującej się w modelowaniu finansowym i scenariuszowej analizie ryzyka inwestycyjnego.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziału Bankowości i Finansów. Posiada również certyfikat Chartered Financial Analyst (CFA), tytuł MBA University of Minnesota i licencję maklera papierów wartościowych. Ukończył szereg szkoleń i kursów z zakresu finansów, w tym między innymi podyplomowy program „Investment Decisions and Behavioral Finance” na Universytecie Harvarda.

fot. Dariusz Iwanskiwww.iwanski.com.pld.iwanski@interia.pl+48 601 362 305

Agnieszka Szczodra-Hajduk

Adwokat w międzynarodowej kancelarii prawnej Hogan Lovells. Kieruje Praktyką Prawa Pracy i doradza polskim i zagranicznym klientom w kwestiach dotyczących pracowników, kadry wyższego szczebla, top management i związków zawodowych. Specjalizuje się w przejęciach zakładów pracy, systemach motywacyjnych i odpowiedzialności pracowników wobec pracodawców. Prowadzi wykłady i konferencje. Jest autorem licznych publikacji prawnych.

KPrzybylski(kwadrat)

Krzysztof Przybylski

Od ponad 10 lat tworzy systemy IT i produkty cyfrowe (B2B i B2C), współpracując z międzynarodowymi korporacjami, startupami i organizacjami non-profit. Łączy analityczne myślenie systemowe z głęboką fascynacją psychologią behawioralną, aby projektować produkty i usługi, z których ludzie pragną korzystać. Wprowadzał produkty na rynki w Polsce, Wielkiej Brytanii, Holandii i USA. Żyje trochę w przyszłości, aktywnie wypatrując nadchodzących trendów i eksperymentując z nimi, zanim staną się powszechne i oczywiste. Interesują go przede wszystkim zmiany zachodzące się na styku technologii i biznesu, a najbardziej te dotyczące projektowania organizacji, w których skutecznie realizuje się wartość innowacji. Tworzył kulturę organizacyjną w dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstwach, która napędzała ich wzrost, ale też zwiększała zaangażowanie i satysfakcję precowników. Nagradzany ekspert gamifikacji, certyfikowany praktyk Agile (w zarządzaiu projektami i organizacjami), ceniony prezenter, facylitator i mentor.

IgorGielniak(glowa)

Igor Gielniak

Posiada 30 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 25 lat jako menedżer firm w branżach IT, produkcji mebli biurowych, wentylatorów przemysłowych, głównie rynki B2B. Po przejściu bardzo poważnego kryzysu we własnym przedsiębiorstwie zaczął od 2002 roku prowadzić naprawy/restrukturyzacje jako manager ds. kryzysowych. Przeprowadził kilkanaście przedsiębiorstw przez najtrudniejszy okres – ocierania się o bankructwo. Prowadzi z tej dziedziny wykłady, podczas których prezentuje przykłady z własnego doświadczenia. Oprócz turnaround management posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, IT, księgowości zarządczej, controllingu i logistyce. Używa w biznesie angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego.
Absolwent Ekonomiki Transportu Morskiego oraz IT na Uniwersytecie Gdańskim, International Marketing and Management Executive Program w BI, Oslo, Entrepreneurial Management and Executive Development w Florida Institute of Technology, USA.

MaciejKraus

Maciej Kraus

Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson, Cemex) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

marcindylinski_kwadrat

Marcin Dyliński

Od wielu lat zarządza sprzedażą na rynkach B2C i B2B. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych o wysokim stopniu satysfakcji i motywacji, wdrażaniu produktów na rynek, budowy nowych kanałów sprzedaży oraz realizuje liczne projekty związane z business development. Ma duże doświadczenie w zakresie projektów optymalizacyjnych oraz w zakresie dystrybucji na rynku B2C. Obecnie odpowiada za rozwój e-commerce na rynku telekomunikacyjnym.
Zarządza zespołami sprzedażowymi na różnych szczeblach, polityką handlową, opracowaniem i wdrażaniem strategii sprzedaży i dystrybucji. Popularyzuje wiedzę w zakresie sprzedaży B2C, B2B oraz przywództwa.

kr-foto5

Krzysztof Reński

Doradca oraz interim manager. Członek Zarządu firmy Innovatika. Dotychczas zrealizował ponad 50 projektów w obszarze opracowywania strategii wzrostu, tworzenia nowych produktów i usług przy aktywnym udziale klientów oraz budowania organizacji zdolnych szybko i efektywnie wdrażać innowacje. Ostatnio szczególnie fascynuje go temat tworzenia wspólnych ekosystemów przez korporacje i startupy. Specjalizuje się we wsparciu firm z  sektorów  wysokich technologii oraz branżach, które przechodzą transformację modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy. Pracował m.in. dla PwC, CBRE,  Sony Music Poland, Grupy Danone, Bunge Group, Empik Group, Grupy Tauron, Deutsche Telekom, Netii S.A, Orange, Poczty Polskiej, Da Grasso Group, UCMS Group, Sanoma Group, PESA Bydgoszcz S.A, PKO BP, ISCG. Prowadzi również sesje  warsztatowe i szkolenia dla zarządów w zakresie tworzenia nowych modeli biznesowych i roli przywództwa w tworzeniu innowacji.

Paweł Markowski

Paweł Markowski

Jest ekspertem od projektowania i wdrażania długoterminowych strategii rozwoju, rozwoju produktów oraz zarządzania efektywnością.
Obecnie jest Członkiem Komitetu Strategii Rady Nadzorczej Grupy Unibep. W latach 2014-2016 był Członkiem Zarządu Benefit Systems SA, odpowiadającym za rozwój nowych produktów. Wcześniej był Członkiem Zarządu Centrum Marek Regionalnych w Grupie B/S/H, odpowiadającym za rozwój produktów, jakość i zarządzanie siecią zewnętrznych dostawców. W latach 2008-2013 był związany z Grupą Zelmer, gdzie rozpoczął pracę jako Dyrektor Rozwoju Strategicznego, a później objął stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za łańcuch dostaw. W latach 2001-2008 sprawował funkcję Dyrektora Zarządzającego oraz był Członkiem Zarządu BPI Polska – firmy doradczej specjalizującej się w strategiach rozwoju i transformacjach przedsiębiorstw.

Użycki

Dariusz Użycki

Regional Head of the Industrial Practice for CEE & CIS w Pedersen & Partners Executive Search. Wcześniej pracował ponad 14 lat jako Senior Manager w branży rekrutacyjnej koncentrując się na pozyskiwaniu wyższej kadry zarządzającej w sektorze B2B w regionach CEE i CIS. Posiada doświadczenie zawodowe związane z rozwojem przywództwa i executive coaching. Autor książki „Czy jesteś tym, który puka” oraz artykułów w Harvard Business Review Polska oraz Corporate Governance.

Wojciechowska

Magdalena Wojciechowska

Leadership and Development Expert, Executive Coach, trenerka kompetencji społecznych, mediatorka. Pracuje w środowisku biznesowym polskich, amerykańskich i francuskich organizacji. Specjalizuje się w psychologii zarządzania zmianą, przywództwie oraz wykorzystaniu umiejętności coachingowych i mentoringowych w zarządzaniu. Projektuje i prowadzi procesy rozwojowe, w tym narzędzia oceny/identyfikacji talentów oraz potencjału kadry. Prowadzi diagnozy kultury organizacyjnej i wspiera przy wdrożeniu koniecznych działań naprawczych i/lub optymalizacji poprzez wprowadzenie zmian procesowych i organizacyjnych. Wspiera zespoły zarządzające w rozwiązywaniu konfliktów wewnątrzorganizacyjnych- prowadzi procesy mediacyjne pomiędzy stronami. Jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej, Klinice Rodziny SWPS i Francuskim Instytucie Zarządzania.

JACEK KOTARBINSKI

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista „Forbes Polska”, członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book „Sztuka marketingu” stał się bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”, podobnie jak „Druga Sztuka Marketingu” i „Trzecia Sztuka Marketingu”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.
Pomysłodawca i twórca fanpage „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com.