Kadra – wszyscy

Kadra

DDumaKwadrat

Dariusz Duma

Filozof, przedsiębiorca, konsultant. Specjalista w zakresie zmian, zarządzania organizacjami, przywództwa i sprzedaży, zarządzania karierą liderów, filozofii i psychologii biznesu. Jako przedsiębiorca aktywnie kupuje, rozwija i sprzedaje spółki. Popularyzuje wiedzę, kompetencje i wartości związane z przedsiębiorczością, otwartością na zmiany, skutecznością i najwyższymi standardami działania w biznesie.

AMPlominskiKwadrat

Anne-Marie Coffin-Płomińska

Konsultant w dziedzinie controllingu i finansów i doświadczony wykładowca. Posiada wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych koncernach i w firmach małej i średniej wielkości, w organizacjach polskich i zagranicznych. Jest moderatorem francuskiego klubu menadżerów APM. Absolwentka Uniwersytetu Paris IX Dauphine (Magisterium z Zarządzania ze Specjalizacja Controlling i Prawo Podatkowe) oraz IAE Aix en Provence – DESS d’Audit Interne (Audyt wewnętrzny).

ZiolkowskiKw

Tomasz Ziółkowski

Jako niezależny konsultant doradza obecnie międzynarodowym i polskim przedsiębiorstwom operującym na polskim rynku w zakresie strategii marketingowych oraz marek. W ramach współpracy z międzynarodową firmą konsultingową DAI, jest ekspertem ds. marketingu przy realizacji programów EBOiR dotyczących finansowania inwestycji w technologie energooszczędne w sektorze MŚP w Polsce, Maroku i Jordanii.
W latach 1991 – 2005 zdobywał doświadczenie w dziedzinie marketingu w międzynarodowych korporacjach FMCG. Ostatnie 3 lata korporacyjnej kariery był Wiceprezesem ds. Marketingu w Carlsberg Polska.

ALewandowskiKwadrat

Andrzej Lewandowski

Absolwent Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie i Uniwersytetu Londyńskiego (Royal Holloway College) – MBA in International Management, chirurg, nauczyciel, menedżer, biznesmen, trener. Pracował w wielu krajach, na różnych kontynentach.
Od 1974 do 1989 pracował w Klinikach i Oddziałach Chirurgicznych w Polsce, Anglii, Afryce. W latach 1989 – 2004 pracował na różnych stanowiskach menedżerskich (od kierownika produktu przez szefa sprzedaży po dyrektora generalnego) w dużych międzynarodowych korporacjach.
Ma na swoim koncie spektakularne wzrosty sprzedaży i zyskowności dzięki zmotywowaniu sfrustrowanego zespołu, wieloletnie relacje z klientami, udaną zmianę kultury organizacji i sukcesy w negocjacjach międzynarodowych.
Autor programów „Różnice międzykulturowe w biznesie”, „Kultura innowacji”, „Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”, „Kreatywność i innowacyjność w biznesie”, „Negocjacje międzykulturowe”, „Nowoczesne przywództwo”

zdjecie-KG-MG_5882

Krzysztof Gugała

Partner Zarządzający i Ekspert ds. Wynagrodzeń w IDEA! Management Consulting – in partnership with Towers Watson Data Services.
Ponad dwadzieścia lat pracy w branży HR jako ekspert i menedżer personalny.
Ma duże doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań związanych z wynagrodzeniami, na poziomie strategii, polityk i systemów w różnych sektorach biznesowych, NGO i administracji. Siedem lat doświadczeń w kierowaniu radami nadzorczymi dużych spółek.
Jest autorem i współautorem unikatowych metodologii i rozwiązań m.in. związanych z wartościowaniem stanowisk i rynkowymi badaniami wynagrodzeń. Z perspektywy pracodawcy i doradcy współpracował z organizacjami związkowymi przy zmianach systemów wynagrodzeń w dużych organizacjach.
Zarządza zespołem reprezentującym w Polsce międzynarodowego lidera w sektorze doradztwa w wynagradzaniu, dzięki czemu pracuje z najnowocześniejszymi podejściami i metodologiami w skali globalnej.
Publikuje w magazynach poświęconych zarządzaniu i HR, ceniony mówca na branżowych konferencjach i wykładowca akademicki.

JRoszkowskiKw

Jarosław Roszkowski

Od 1996 roku związany z rynkiem reklamowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał po stronie domów mediowych, jak i samych mediów. Pomysłodawca i autor raportu opisującego rynek reklamy w Polsce (raport domu mediowego Starlink). Od 2007 roku związany z rynkiem usług marketingu internetowego (na poziomie zarządczym, jak i strategicznym). Od 2011 roku specjalizuje się w monitoringu mediów społecznościowych w ramach firmy Brand24.

JWasilewskiKwadrat

Jacek Wasilewski

PMP®

Doświadczenie zawodowe zbierał w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce pracując w sektorach publicznym oraz prywatnym. Od blisko 15 lat prowadzi projekty o zasięgu globalnym, regionalnym oraz krajowym w międzynarodowej firmie działającej w sektorze dóbr szybko zbywalnych.
Od 2009 jest posiadaczem branżowego certyfikatu kierowników projektów Project Management Professional (PMP®) oraz członkiem Project Management Institute (PMI®) – organizacji skupiającej ponad pół miliona certyfikowanych kierowników projektów w 185 krajach. Od 2011 roku jest certyfikowanym coachem International Coaching Community (ICC®).
W ramach pracy trenerskiej zajmuje się prowadzeniem szkoleń z obszaru zarządzania projektami, współpracy, komunikacji w zespołach wielokulturowych oraz efektywności pracy.

ogonowskikwadrat3

Krzysztof Ogonowski

Trener, konsultant i coach. Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa firmy doradczej BPI Polska. Zarządza w BPI częścią operacyjną firmy oraz odpowiada za dział Zarządzania Zmianą.

Jego niemal 15 letnie doświadczenie wywodzi się z licznych projektów obejmujących wdrożenie dużych zmian oraz transformację organizacyjną w największych firmach m.in. z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, bankowości i branży mediowej.

Jako coach ICC zajmuje się rozwojem kadry menedżerskiej i zespołów, doradza Zarządom polskich przedsiębiorstw, szefom projektów oraz szkoli zespoły projektowe.

Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania zmianą i projektami. Jako pierwszy w Polsce zdobył licencję trenera globalnej organizacji PROSCI w dziedzinie Change Management.

Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój globalnej organizacji Association of Change Management Professionals (ACMP) w Europie i w Polsce.

TRudolfKwadrat

Tomasz Rudolf

Współzałożyciel firmy doradczej Innovatika. Jest ekspertem w zwiększaniu przychodów firm, projektowaniu nowych produktów i innowacji modelu biznesu. Ma ponad 17 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Arthur Andersen, Abbott, AkzoNobel, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Heinz Polska, Goodyear, Netia, Philips Lighting Poland, Renault, Sage, Wolters Kluwer i Telekomunikacja Polska. Mentor startupów, m.in. wspierający akcelerator hum:raum T-Mobile. Obecnie zaangażowany w tworzenie akceleratora D-RAFT, w którym korporacje wspierają rozwój startupów.

KKrolakWyszynskaKw

Katarzyna Królak-Wyszyńska

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i stymulowaniu innowacji. Prowadziła kilkadziesiąt projektów doradczych m.in. dla takich firm jak Sun Microsytems, Londa, Ferrero, Wolters Kluwer, Lafarge, Ministerstwo Gospodarki, Masterfoods, BRE Bank, Aon. Pomaga zarządom w wyznaczeniu kierunków rozwoju firmy, poszukiwaniu nowych źródeł przychodów i zwiększaniu sprzedaży. Prowadzi warsztaty strategiczne przy wykorzystaniu m.in. koncepcji Kima W. Chana Strategia Błękitnego Oceanu oraz Business Model Canvas Alexa Osterwaldera.

DOsmanKwadrat

Dorota Osman

Dziennikarka, wydawca TVP (np. Kawa czy herbata), obecnie wice szef kanału TVP ABC.
We Francuskim Instytucie Zarządzania od lat prowadzi zajęcia z występów publicznych i przed kamerą (w ramach modułu PR).

AOlekPawlowskaKw

Aleksandra Olek-Pawłowska

Specjalizuje się w komunikacji w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzaniu problemem. Jest dyrektorem generalnym Point of View, Communications Consultancy, gdzie nadzoruje wszystkie strategiczne projekty.
Ukończyła Uniwersytet Warszawski. Jest absolwentką Uniwersytetu Erasmus w Rotterdamie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Pracowała w Arthur Andersen w dziale audytu w Warszawie i Londynie, prowadziła dział marketingu w Burson-Marsteller, była zastępcą Dyrektora Generalnego firmy Burson-Marsteller.

PDubnoKw

Piotr Dubno

W swojej karierze zawodowej zajmował stanowiska w zarządach spółek (min. PLL LOT S.A. i PKO TFI S.A.), zarządzając obszarami finansów, sprzedaży i marketingu i informatyki. Zasiadał także w radach nadzorczych zarówno spółek publicznych notowanych na GPW (w tym między innymi w Radzie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, PGF S.A., Bakalland S.A.) jak i podmiotów prywatnych. Jest członkiem kapituły konkursu Best Annual Report oceniającego corocznie sprawozdania finansowe czołowych spółek notowanych na GPW, zasiada w radach nadzorczych spółek prawa handlowego. Jest Prezesem Zarządu Excelsior Capital, spółce specjalizującej się w modelowaniu finansowym i scenariuszowej analizie ryzyka inwestycyjnego.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziału Bankowości i Finansów. Posiada również certyfikat Chartered Financial Analyst (CFA), tytuł MBA University of Minnesota i licencję maklera papierów wartościowych. Ukończył szereg szkoleń i kursów z zakresu finansów, w tym między innymi podyplomowy program „Investment Decisions and Behavioral Finance” na Universytecie Harvarda.

fot. Dariusz Iwanskiwww.iwanski.com.pld.iwanski@interia.pl+48 601 362 305

Agnieszka Szczodra-Hajduk

Adwokat w międzynarodowej kancelarii prawnej Hogan Lovells. Kieruje Praktyką Prawa Pracy i doradza polskim i zagranicznym klientom w kwestiach dotyczących pracowników, kadry wyższego szczebla, top management i związków zawodowych. Specjalizuje się w przejęciach zakładów pracy, systemach motywacyjnych i odpowiedzialności pracowników wobec pracodawców. Prowadzi wykłady i konferencje. Jest autorem licznych publikacji prawnych.

KPrzybylski(kwadrat)

Krzysztof Przybylski

Ekspert gamifikacji (wicemistrz Mistrzostw Świata Gamifikacji i Lojalności LoyaltyGames 2014), projektant procesów trwałego zaangażowania konsumentów i pracowników dla korporacji, startupów i organizacji non-profit. Łączy analityczne myślenie systemowe z głęboką fascynacją ludzką psychologią, aby tworzyć produkty i usługi, z których ludzie pragną korzystać. Najlepiej odnajduje się na styku technologii i nowych trendów biznesowych, gdzie wykorzystuje najlepsze praktyki zwinnego (Agile) zarządzania projektami, by skutecznie realizować wartość innowacji.
Wcześniej intrapreneur i analityk ds. innowacji w globalnej korporacji, obecnie partner w Gamfi. Niezmiennie ceniony prezenter, facylitator warsztatów UX i trendspotter.

IgorGielniak(glowa)

Igor Gielniak

Posiada 30 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 25 lat jako menedżer firm w branżach IT, produkcji mebli biurowych, wentylatorów przemysłowych, głównie rynki B2B. Po przejściu bardzo poważnego kryzysu we własnym przedsiębiorstwie zaczął od 2002 roku prowadzić naprawy/restrukturyzacje jako manager ds. kryzysowych. Przeprowadził kilkanaście przedsiębiorstw przez najtrudniejszy okres – ocierania się o bankructwo. Prowadzi z tej dziedziny wykłady, podczas których prezentuje przykłady z własnego doświadczenia. Oprócz turnaround management posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, IT, księgowości zarządczej, controllingu i logistyce. Używa w biznesie angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego.
Absolwent Ekonomiki Transportu Morskiego oraz IT na Uniwersytecie Gdańskim, International Marketing and Management Executive Program w BI, Oslo, Entrepreneurial Management and Executive Development w Florida Institute of Technology, USA.

tzakprostokat

Tomasz Żak

Radca prawny, counsel w Departamencie Korporacyjnym i Prawa Spółek warszawskiego biura międzynarodowej kancelarii prawnej Hogan Lovells.
Specjalista w zakresie prawa spółek, fuzji i przejęć, oraz prawa handlowego.
Ma bogate doświadczenie w zakresie krajowych oraz międzynarodowych transakcji M&A, w których reprezentował zarówno kupujących, jak i sprzedających, jak również w restrukturyzacjach korporacyjnych. Doradza także polskim i zagranicznym klientom w transakcjach joint-venture oraz private equity, sporach pomiędzy wspólnikami, jak również w zakresie kwestii corporate governance.
Jest współautorem dwóch książek dotyczących odpowiedzialności członków zarządu oraz autorem artykułów o tematyce związanej z prawem spółek.
Absolwent Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu, Asser Institute w Hadze oraz Central European University w Budapeszcie. Posiada tytuł LL.M. w zakresie międzynarodowego prawa gospodarczego.

MaciejKraus

Maciej Kraus

Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson& Johnson, Cemex) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

pawelstachnik

Paweł Stachnik

Lider, manager i przedsiębiorca. W biznesie od 25 lat.
Jego praktyka biznesowa obejmuje spektrum ról i przedsięwzięć z różnych branż m.in. konsumenckich dóbr szybko zbywalnych (FMCG), e-commerce, mediów oraz usług dla biznesu.
Wśród jego biznesowych osiągnięć znajdziemy m.in. przeprowadzane z sukcesem transformacje działów i firm w organizmy oparte o kooperację, wspólne wartości i plemienną kulturę organizacyjną, osiągające ponadprzeciętne rezultaty.
Orędownik praktyk prawdziwie zespołowej pracy, zwinności biznesowej i zdrowia organizacyjnego jako fundamentów budowania trwałej przewagi konkurencyjnej oraz osiągania rezultatów. W jego filozofię biznesu wpisuje się także wyraźna determinacja, aby tworzyć wartość dla wszystkich kluczowych interesariuszy organizacji: klientów, pracowników, udziałowców i partnerów biznesowych.
Oddany idei i praktyce ciągłego doskonalenia ludzi, zespołów i organizacji.
Twórca programu rozwoju efektywności osobistej selfCEO samoorganizacja 3.0.
W FIZ prowadzi zajęcia z zakresu motywacji.

marcindylinski_kwadrat

Marcin Dyliński

Od wielu lat zarządza sprzedażą na rynkach B2C i B2B. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych o wysokim stopniu satysfakcji i motywacji, wdrażaniu produktów na rynek, budowy nowych kanałów sprzedaży oraz realizuje liczne projekty związane z business development. Ma duże doświadczenie w zakresie projektów optymalizacyjnych oraz w zakresie dystrybucji na rynku B2C. Obecnie odpowiada za rozwój e-commerce na rynku telekomunikacyjnym.

Zarządza zespołami sprzedażowymi na różnych szczeblach, polityką handlową, opracowaniem i wdrażaniem strategii sprzedaży i dystrybucji. Popularyzuje wiedzę w zakresie sprzedaży B2C, B2B oraz przywództwa.

kr-foto5

Krzysztof Reński

Doradca oraz interim manager. Członek Zarządu firmy Innovatika. Dotychczas zrealizował ponad 50 projektów w obszarze opracowywania strategii wzrostu, tworzenia nowych produktów i usług przy aktywnym udziale klientów oraz budowania organizacji zdolnych szybko i efektywnie wdrażać innowacje. Ostatnio szczególnie fascynuje go temat tworzenia wspólnych ekosystemów przez korporacje i startupy. Specjalizuje się we wsparciu firm z  sektorów  wysokich technologii oraz branżach, które przechodzą transformację modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy. Pracował m.in. dla PwC, CBRE,  Sony Music Poland, Grupy Danone, Bunge Group, Empik Group, Grupy Tauron, Deutsche Telekom, Netii S.A, Orange, Poczty Polskiej, Da Grasso Group, UCMS Group, Sanoma Group, PESA Bydgoszcz S.A, PKO BP, ISCG. Prowadzi również sesje  warsztatowe i szkolenia dla zarządów w zakresie tworzenia nowych modeli biznesowych i roli przywództwa w tworzeniu innowacji.

KKuciel (popiersie)

Katarzyna Kuciel

Od 1994 r. aktywnie wspiera organizacje w zarządzaniu zasobami ludzkimi, początkowo jako executive head hunter, później jako specjalista kompleksowej oceny kompetencji menedżerskich i procesów rozwojowych dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej.
Jest partnerem w prowadzeniu procesów audytów kompetencji zawodowych, identyfikacji talentów, wyborów sukcesorów oraz wytyczaniu ścieżek kariery dla kluczowych pracowników międzynarodowych korporacji i rodzinnych, polskich firm. Pracuje głównie z branżą ubezpieczeniowo-finansową, farmaceutyczną, budowlaną, FMCG oraz retail i IT.
Jako Leadership i Team Coach specjalizuje się w obszarze budowania efektywnych zespołów, rozwijania i wzmacniania umiejętności zarządzania i motywowania pracowników, zarządzania zmianą. Posiada dwa międzynarodowe certyfikaty coacha – ACC ICF i ICC oraz dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów coachingowych. Od 2010 r. wspiera efektywność pracy zespołów jako certyfikowany facylitator.