Przywództwo...
Dariusz Duma

Moje tematy to: 
"Dlaczego MBA. Zasady managerskiego rozwoju", "Zarządzanie i przywództwo", "Szkolenia i rozwój pracowników", "Motywacja i motywowanie", "Kształtowanie kultury organizacji". 
Zapraszam, to są przyjazne i bardzo potrzebne studia - dla tych, co chcą być na bieżąco, rozmawiać o tym, co ważne i potrzebne w zarządzaniu - z właściwymi ludźmi. 
Dbamy przede wszystkim o uczące doświadczenia i ich wymianę między Uczestnikami a Wykładowcami.

Autorefleksja. Zarządzanie życiem i karierą
Dariusz Użycki

Podczas interaktywnych wykładów i angażujących ćwiczeń rozpoznasz swój indywidualny profil zachowań i wiodący profil przywódczy. 

Poznasz narzędzia samodzielnej analizy własnej kariery, definiowania ścieżek swojego rozwoju, sposobów ich realizacji, narzędzia pozycjonowania się na rynku pracy, perspektywę swojej oceny z pozycji pracodawcy, rekruterów, pracowników i partnerów biznesowych. 

Nabędziesz fundamentalne umiejętności kompetencji interpersonalnych (efektywne słuchanie, wypowiadanie się), stanowiące punkt wyjścia do rozwoju przywództwa.

Zmęczysz się i spocisz, bo jeńców nie bierzemy. Wyjdziesz za to silniejszy. A wszystko to w atmosferze zdrowego dystansu do samego siebie i różnorodnego poczucia humoru.

Prawo pracy
Agnieszka Szczodra-Hajduk

Na moich zajęciach rozmawiamy o tym, co manager powinien wiedzieć, gdy zatrudnia i gdy sam jest zatrudniany, jaką umowę może wybrać, gdzie czyhają najczęstsze HR-owe błędy, jak manager może ograniczyć swoją odpowiedzialność. Często jest tak, że studenci mówią równie dużo jak ja, płyną anegdoty z życia wzięte, a przy okazji wszyscy się uczymy i świetnie bawimy.

Cykl Idea-to-Market - tworzenie i skalowanie nowego biznesu
Paweł Markowski

Zdobytą wiedzę od razu zastosujecie do budowy własnej firmy lub rozwoju waszego pracodawcy w ramach cyklu zajęć Idea-to-Market.
Zaczniemy od identyfikowania i oceny szans rynkowych, następnie budowy oferty i wyróżników, modelu sprzedaży, modelu finansowego, aż po plan wdrożenia, prezentację dla inwestorów oraz obronę całości biznes planu przed praktykami.

Zarządzanie finansowe
Edyta Kąkol

Zapewniamy dużą dawkę praktycznej wiedzy, bazując na przykładach. 

U nas dowiesz się jak i kiedy Twoje decyzje wpływają na rezultaty działań. Zyskasz większą pewność siebie w interpretacji danych i nauczysz się zarządzać wynikiem. Będziesz mocnym partnerem do rozmów z CFO i działami finansowymi. 

Wszystko to w atmosferze warsztatowej pracy, wymiany doświadczeń i lekkiego w odbiorze języka.

Strategia, wycena przedsiębiorstwa, mechanizmy rynku giełdowego
Piotr Dubno


W dzisiejszym świecie #VUCA, pełnym gwałtownych zmian, cały czas działamy pod presją czasu, w ciągłej niepewności i przy niepełnej informacji. Bez dobrze przygotowanej i umiejętnie realizowanej strategii nie mamy szans na odniesienie choćby częściowego sukcesu.

Przedyskutujemy i przećwiczymy praktyczne i skuteczne metodologie i wzorce budowy i realizacji zwycięskich strategii - podchodząc do projektowania strategicznej koncepcji i jej późniejszej realizacji jak do nierozerwalnej całości.

Porozmawiamy o tym czego strategiczne podejście do realizacji zamierzeń wymaga od nas w chaosie ciągłego nadmiaru wyzwań i problemów.

Zobaczymy też jak nasze koncepcje i efekty podejmowanych wysiłków są wycenianie przez najważniejszy mechanizm pozyskiwania kapitału – rynek giełdowy.

Zdobyta wiedza pozwoli Wam działać strategicznie – czyli tak by osiągać wyniki trwale lepsze od konkurentów – w warunkach dzisiejszego hiper konkurencyjnego świata biznesu.

Pricing
Maciej Kraus

 

Zarządzanie sprzedażą
Marcin Dyliński

Jest mi niezwykle miło dzielić się praktyczną wiedzą z dziedziny światów sprzedaży oraz marketingu, pokazując jak praktycznie budować modele sprzedażowe, zaplanować efektywnie budżet przychodowy i kosztowy, tworzyć ścieżki Klientów w omnikanałowej rzeczywistości, a także jak wspomagać te procesy sprzedaży w świecie cyfrowym.

Marketing - Social media marketing
Paweł Tkaczyk

Menadżer musi się znać na budowaniu marki. Niezależnie od tego, czy będzie budował własną markę wewnątrz organizacji czy nadzorował budowanie marki firmy na rynku, potrzebuje rozumieć procesy, znać narzędzia, mierzyć skuteczność działań marketingowych. Tego uczymy się na zajęciach.

Negocjacje - aspekty międzykulturowe
Andrzej Lewandowski

Kładziemy nacisk na kulturowe aspekty negocjacji, ciągle niedoceniane, a które w praktyce odgrywają kluczową rolę decydując o sukcesie lub porażce.

Jak się przygotować? Jak otworzyć? Jaki styl komunikacji wybrać? Jak reagować na trudne sytuacje? Co ważniejsze: wynik materialny czy relacje? Znajdziemy odpowiedzi na te pytania.

Trendy
Krzysztof Przybylski

Na tych zajęciach ćwiczymy jak mądrze definiować i analizować trendy biznesowe, aby wykorzystać tę wiedzę do budowania skutecznych strategii.
Wspólnie omawiamy bieżące trendy i ich znaczenie, a potem określamy ich potencjalny wpływ w kontekście makroekonomicznym, strategii przedsiębiorstw i różnych wersji przyszłości. Dzięki temu uczestnicy zyskują większą pewność potrzebnych przygotowań do niepewnej przyszłości.

Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie
Igor Gielniak

Zarządzaniem kryzysowym w przedsiębiorstwie zajmuję się od 25 lat.
Zajęcia są w formie warsztatów (10% teorii, 90% praktyki).
Będę Cię wciągał do "zabawy", abyś się nauczył jak w przyszłości uniknąć prawdziwego kryzysu. Temat znam dość dobrze, bo od 1997 roku w zasadzie w 90% miałem do czynienia z firmami w kryzysach, więc nie będę opowiadał co wyczytałem w książkach, lecz dowiesz się jak to wygląda w realu. Książki do czytania polecę Ci w formie listy najlepszych tytułów w tej dziedzinie.