w języku polskim
Executive MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania
85% uczestników trafia do Instytutu z polecenia absolwentów
Cykl 17 dwudniowych zjazdów – spotkania średnio 2 razy w miesiącu: w piątki (14:00-20:00) i soboty (9:00-17:00);
Interaktywna formuła zajęć – warsztaty, seminaria, case study;
Praca zespołowa na własnych case’ach biznesowych studentów plus mentoring w ramach modułu Idea-to-Market.
Kadra dydaktyczna jest złożona wyłącznie z praktyków biznesu, którzy czynnie zajmują się zarządzaniem. Uwiarygadniają ich realne biznesowe osiągnięcia.
Wierzymy, że to uczestnicy współtworzą MBA, dlatego tak ważna jest rekrutacja. Główną zasadą doboru grupy jest różnorodność: zarówno profili uczestników (marketingowcy, finansiści, specjaliści HR, itd.), jak i branż, wielkości organizacji, a co za tymi idzie różnorodność doświadczeń i perspektyw. Kluczowa jest gotowość studenta do wzięcia udziału w programie. Sprawdzamy to podczas rozmowy rekrutacyjnej.
© FIZ wszelkie prawa zastrzeżone